• Hoe kan ik bestellen

    Wanneer je producten bij DMC NRG bestelt, kies je welke producten je nodig hebt en voeg je het gewenste aantal producten toe via "Aantal ±" aan je winkelwagen door op "Aan winkelwagen toevoegen" te klikken. Nadat je alle producten hebt geselecteerd die je nodig hebt, kun je naar je winkelwagen gaan en controleren of alle producten erin staan. Als het bedrag en de hoeveelheid correct zijn, gebruik je de knop "Afrekenen" en ga je naar de Checkout-pagina.

    Als je maar in één soort product geïnteresseerd bent, kun je ook "Nu kopen" gebruiken. Daarna ga je direct naar de Checkout-pagina.

    Op de Checkout-pagina moet je je contactgegevens en bezorgadres invullen. Ook moet je een betaalmethode kiezen.

  • Hoe kan ik betalen

    Als je op de Checkout-pagina bent, moet je een geschikte betaalmethode kiezen om je bestelling te betalen. De beschikbare betaalmethoden worden beschreven in Betaalopties.

    Na het kiezen van de betaalmethode gebruik je de knop "Bestelling nakijken" en controleer je alle informatie.

    Als alles klopt, klik je op "Ga naar betalen" en volg je de instructies afhankelijk van de gekozen betaalmethode.

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden

    Na betaling ontvang je een bevestiging op je e-mail. Als je je bestelling op een werkdag vóór 17:00 of op zaterdag vóór 12:00 hebt geplaatst, verzenden we deze nog dezelfde dag.

    In alle andere gevallen verzenden we je bestelling de volgende werkdag.

    We verzenden geen bestellingen op feestdagen en zondagen.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd

    Een dag voor de bezorgdatum van je bestelling ontvang je Track & Trace informatie.

    Je kunt altijd de locatie van je bestelling bekijken met behulp van de Track & Trace informatie.

    Normaal gesproken leveren we bestellingen de volgende werkdag na verzending.

Bekijk meer

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Je ontvangt een bestelbevestiging binnen 30 minuten na het plaatsen van je bestelling. Als je geen bevestiging op je e-mail hebt ontvangen, controleer dan je map met ongewenste e-mail, mogelijk is onze bestelbevestiging daar terechtgekomen. Voeg in dat geval ons e-mailadres toe aan je contacten en verplaats de e-mail naar je inbox.

In alle andere gevallen stuur je je vraag naar ons via het contactformulier op de website of naar support@dmc-nrg-shop.nl.

Hebben jullie fysieke winkels waar ik mijn bestelling kan ophalen?

Ja, je kunt je bestellingen op werkdagen van 9:00 tot 17:00 ophalen op het adres (Il Fiore) Avenue Ceramique 221, 6221 KX Maastricht. Normaal gesproken is je bestelling binnen één uur klaar.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dit hangt af van veel factoren. Neem contact met ons op via support@dmc-nrg-shop.nl uiterlijk om 17:00 op werkdagen en we kunnen waarschijnlijk je bestelling wijzigen of een andere oplossing voorstellen voor je verzoek.

Liggen mijn producten bij jullie op voorraad?

We bewaren uitsluitend producten van het merk DMC NRG in ons magazijn. Andere producten kunnen worden verzonden vanuit het magazijn van onze partner.

Kan ik mijn bestelling contant betalen?

Als je je bestelling zelf ophaalt in Maastricht, kun je je bestelling betalen met een kaart en/of Apple Pay / Google Pay op het moment van ontvangst van je bestelling.

Schrijf ons op support@dmc-nrg-shop.nl en we bereiden je bestelling hiervoor voor.

Alle bestellingen die op onze website worden geplaatst, worden online betaald.

We accepteren momenteel geen contant geld als betaling voor bestellingen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Je factuur wordt één dag voor de bezorgdatum naar je e-mail gestuurd. Als je speciale wensen hebt voor je factuur, laat het ons weten op support@dmc-nrg-shop.nl.

Wat zijn de retourkosten?

Je betaalt niets voor het terugsturen van je bestelling. Wij betalen deze kosten zelf.

Wanneer ontvang ik mijn geld retour?

We doen de terugbetaling binnen 7 werkdagen na ontvangst van je retour.