
Retourneren of defect
-
Klachten
Soms loopt niet alles precies zoals verwacht of gewenst. We adviseren je om klachten direct aan ons te melden door contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons telefonisch bereiken of via het contactformulier op onze website. We doen ons best om binnen 24 uur op je bericht te reageren en zullen in elk geval binnen 14 dagen een inhoudelijk antwoord geven.
Let op: producten die met korting zijn gekocht vanwege een beperkte houdbaarheidsdatum kunnen niet worden teruggestuurd. -
Retourneren
Als je een retour wilt aanmelden, is dit mogelijk via onze klantenservice binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling. Laat het ons weten via support@dmc-nrg-shop.nl of via het contactformulier op de website. Je kunt ons ook altijd bellen tijdens kantooruren.
-
Retourprocedure
Het is belangrijk dat je ons zo gedetailleerd mogelijk vertelt wat er met je bestelling is gebeurd. Heb je beschadigde producten of kwaliteitsklachten. Daarna zal onze klantenservicemedewerker je laten weten hoe we je kunnen helpen bij het oplossen van het probleem.
Je kunt je retourzendingen altijd gratis versturen.